reklama

Chľast blogu nesvedčí, alebo ako zo seba urobiť patetického somára

Tento blog mal byť vďaka stávke s jednou blogerskou vílou napísaný do 10. marca 2007. Nebol, nie pre nedostatok času, ale pre čakanie na vhodnú chvíľu. Tá prišla práve dnes. Rozhodol som sa zdokumentovať účinok alkoholu na blogera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Postup bude jednoduchý, prostredníctvom autentických fotografii a textu zistím na vlastné oči, akým spôsobom vplýva alkohol na psychiku, vnemy a schopnosť písať. žltý papierik na fľaši ukazuje stav hladiny alkoholu vo fľaši, respektíve vo mne.  

Obrázok blogu

Začiatok testu: 21.00

Stav alkoholu v krvi: 0 promile, prvý pohárik predo mnou

Psychika: v pohode. usmievam sa sám pre seba, nápad sa mi páči. vytvoril som si tu také malé príjemné zátišie. som nedočkavý, ešte nikdy som nič podobné neskúsil.

Vnemy: v poriadku

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Schopnosť písať: 100%

Voľná téma: noby. viac ako 9-mesačný čerstvo ostrihaný veľký bradáč. je mojím dnešným notárskym dohľadom. je príjemné nebyť tu sám. o chvíľu tu možno bude zima, zakúrime si asi v piecke

druhý pohárik
druhý pohárik 

Čas: 21.15

Stav alkoholu v krvi: druhý pohárik predo mnou

Psychika: v pohode. ešte som trochu nesústredený, prípravy trvali asi hodinu, myšlienky sú mierne rozlietané, ale pomaly sa dostávam do kľudu.

Vnemy: v poriadku

Schopnosť písať: 100%

Voľná téma: vypínam mobil, aby som nebol ničím rušený. noby si konečne ľahol za mňa na gauč. zaspal, a že spoľahlivý notár. na začiatok som si ako kulisu vybral album Duality od Lisy Gerard. etno & world & pomalá rytmika & jeden z najlepších ženských vokálov, aké som kedy počul. Lisa je bývalá členka Dead Can Dance

SkryťVypnúť reklamu
reklama
tretí pohárik
tretí pohárik 

Čas: 21.29

Stav alkoholu v krvi: tretí pohárik predo mnou

Psychika: v pohode. už som v tempe, plne sústredený

Vnemy: v poriadku. prestáva mi byť zima, piecka asi nebude. alkohol preniká do vnútra a príjemne hreje

Schopnosť písať: 100%

Voľná téma: sponzori dnešného večera: škótska whisky G.ant´s (na single - malt som nemal, ešte neprišla výplata), holandský tabak Dr.m, slovenská sýtená minerálna voda Bud.š, čínska zrkadlovka C.non, Ik.a (sviečky). 

štvrtý pohárik
štvrtý pohárik 

Čas: 21.46

Stav alkoholu v krvi: štvrtý pohárik predo mnou

Psychika: začínam pociťovať miernu eufóriu.

Vnemy: v poriadku. po pocite chladu ani stopy. živá voda odvádza dobrú prácu

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Schopnosť písať: 100%, napadá ma množstvo tém, myšlienky naskakujú jedna po druhej, je to fajn

Voľná téma: masaker vo Virginia Tech. vonku pri cigarete ma napadlo, koľko mŕtvych by tam muselo byť, aby v Štátoch zrušili voľný predaj zbraní. sto, dvesto, tisíc? problém je, že právo vlastniť zbraň majú garantovanú ústavou. CNN sa chytilo okamžite, tragédia v priamom prenose. téma do breaking news ako vyšitá. palestínsky študent narodený v pásme Gazy naživo vysvetľuje situáciu a svoje pocity z miesta tragédie, moderátori počítajú výstrely. smutné ale pravdivé. paradox - z Iraku telefonuje americký vojak svojmu kamošovi (alebo bratovi?), či je OK). divná doba

SkryťVypnúť reklamu
reklama
piaty pohárik
piaty pohárik 

Čas: 22.02

Stav alkoholu v krvi: piaty pohárik predo mnou

Psychika: príjemná nálada, len mierne obavy z výsledku experimentu. ráno bude všetko iné

Vnemy: originál. nastražené na ostrie žiletky. cítim sa trochu ako investigatívny reportér.

Schopnosť písať: 100% a viac

Voľná téma: knihy. ó áno. posledné KO od Harry Mulischa - Objavenie neba, vedieť tak písať, tak potom.... by som bol šťastný. karol sudor odporučil na veľmi dávnom stretku v Slovak pube Tieň vetra od Zafóna. áno karol, moc fajné. a silné. plakal som. úprimne. láska je krásna vec, či už naživo, alebo v podaní talentovaného hispánca. lisu gerard vystriedala Tori Amos, ten klavír, ten smútok

šiesty pohárik
šiesty pohárik 

Čas: 22.14

Stav alkoholu v krvi: šiesty pohárik predo mnou

Psychika: opäť sústredený. lahodný mix melanchólie a eufórie. ak sa vám to zdá protirečivé, mne nie. 

Vnemy: zatiaľ v poriadku

Schopnosť písať: viac ako 100%

Voľná téma: prvé blogerské momenty. písať je dar. prvé spriaznené duše tej doby-Miška„zasneno"Hudecová,Maťo„bezveterný"Bezák,&samozrejme Branko „sľahkosťoudobréhovetrazežiliny" Štefanátny. tak dávno mi to pripadá. práve som notárovi povedal, že ho mám moc rád. notársky dohľad stratil nezávislosť

siedmy pohárik
siedmy pohárik 

Čas: 22.32

Stav alkoholu v krvi: siedmy pohárik predo mnou

Psychika: príjemne. lahodne. notár začína ožívať.

Vnemy: mierne rozhárané

Schopnosť písať: neviem, čo uviesť, akoby mi trochu došiel dych

Voľná téma: „hviezdne nebo nad nami, mravný zákon v nás." emo kant. veta, ktorú mi raz pod nočným nebom predniesla vzrastom neveľká, duchom obrovsky disponovaná žena. momentálne som vyhasol. uvidíme, čo prinesie ďalší impulz

ôsmy pohárik
ôsmy pohárik 

Čas: 22.53

Stav alkoholu v krvi: ôsmy pohárik predo mnou

Psychika: neidentifikovateľná, cítim vplyv alkoholu, neviem ale definovať jeho dosah na mňa

Vnemy: mierna otupenosť

Schopnosť písať: za mňa fajn 

Voľná téma: politika. to by mi nenapadlo, že budem reagovať na pár nebohatých ľudí, ktorých si samovoľne a dobrovoľne zvolíme. nedalo mi, urobil som rozhovor s Norbertom Pycom, odhalil jeho posadnutosť Kubou, vypenil sa nad Kyótom. a keď som sa onehdá odhalil ako falošný vlastenec, prezradil som na seba, že by som nešiel do vojny s Maďarmi. politika je špinavšia ako pohnútky Suskindovho majstra vôní, on to aspoň robil z presvedčenia. preto teraz urobím stop.

deviaty pohárik
deviaty pohárik 

Čas: 23.11

Stav alkoholu v krvi: deviaty pohárik predo mnou

Psychika: naliehavá snaha o výpoveď

Vnemy: mierna dekoncentrovanosť

Schopnosť písať: moc fajn

Voľná téma: fotografia. neskutočne a neskonale veľká túžba. robil som a robím čo sa dá. ale ten dar... ono je to ako s tým písaním, buď to v Tebe je, alebo nie... dobrá fotografia je dokonalé umenie zachytiť to, čo práve vidíte. jednoduchá definícia, avšak to je aj dobrý blog, však, gabina?

desiaty pohárik
desiaty pohárik 

Čas: 23.39

Stav alkoholu v krvi: desiaty pohárik predo mnou

Psychika: pokus o zmier

Vnemy: ľahká dekoncenotrovanosta

Schopnosť písať: life is easy

Voľná téma: poézia. nemali by sme rezignovať len pre to, že bol rúfus a smrek, ešte je toho moc veľa. oni to doviedli do dokonalosti, my môžeme ísť ďalej velice fajnými veršami a výzvou ďalej:

................................................

as the fly on my window scratch its head,

as the chapman decided that john L. is dead,

as the paul did the best to save his money,

as his former wife thinks „yeah, that´s funny"

day follows the day and we do our best,

following the leaders but still searching the place,

where peace will be the rule, and love will make the law,

that future is bright and Nietzche is wrong.

i´ll be the example- the lover of the day,

better day to come, better God to pray,

to one that is the winner, catholic or one of yours?

Marlboro Man or Gandhi or will YOU make a choice?

jedenásty pohárik
jedenásty pohárik 

Čas: 00.05

Stav alkoholu v krvi: jedenásty pohárik predo mnou

Psychika: príjemne, ľahko, vážne prevážńe

Vnemy: whisky opantala zmysly

Schopnosť písať: píšem, ako dokážem

Voľná téma: škoda, že nie som online, dajte mi tému, rozvediem.... chcem sa ospravedlniť PO hviezdoslavovi za english báseň, mne to moc ináč nejde. zmenil som tori amos za ttracy champan, dievča v bielom roláku. cítím sa tak voľne, to dáva mi alkohol, pre toto som robil ten test a keď si to celé rozložím, napíšem pekné verše, ten žltý papierik na fľaší znamená, ako ďaleko som musel ísť....

dvanásty pohárik
dvanásty pohárik 

Čas: 00.30

Stav alkoholu v krvi: dvanásty pohárik predo mnou

Psychika: som moc fajn

Vnemy: whisky je moc fajn

Schopnosť písať: nostalgic, perceptuálne, všetkým, ktorí rozumejú

Voľná téma: om pripravený bojovať proti neprávosti, chrapúnstvu, nedostatku talentu, sebectvu a nadbytku kapitálu. zabite ma, to všetko stelesňujem, mám chuť nq cigaretu. bang bang bang they shoot me down!!!! lets make antorher picture!!! I wonna be a drummer, not to be crucified, not ever.,, bang bang please shoot me down.... i was wrong, but still the white guy why didi you shooht me down? threesome, flyn boyle, baldwin, charles, - where have you been when strange lo ve was so close,?

posledný
posledný 

Čas: 01.07

Stav alkoholu v krvi: trinásty pohárik predo mnou

Psychika: rozvrátená

Vnemy: zbytočné

Schopnosť písať: exkluzívna 

Voľná téma: nenávisť. skúsme vietnam.tam bola len nevedomosť a proti nej odhodlanie!!!! tak potom kde by som ju našiel? skús carrefour. found and identified. target given targetshooted___antoher cigarette. spýtajm,e sa PIUsa prečo mlčal, keĎ židia menili skupenstvo, nejako mi je sm,iutno. posledná fotografia lucifermi yieah, bude v pomerne krátkom čase vystavený pekne mastný účet.

Ráno sa budím o 8.54, keď mi notár oblizuje hlavu. Z testu je zrejmé, že alkohol má na schopnosť písať ťaživé účinky. Otupuje vnemy, rozbíja koncentráciu, nabáda k zbytočnej sebaľútosti a robí z človeka patetického somára. Navyše píšete poéziu v cudzom jazyku a cítite sa trápne, keď to musíte po sebe triezvy čítať. Doma to neskúšajte, ako vidíte, nič dobré z toho nevyjde a navyše budete na druhý deň ako výgrcok. Ale ináč sranda, alebo?

Gabine.

Vlado Radosa

Vlado Radosa

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

píše, čo vidí Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu